Listopadowa odsłona Kampanii "Mam czas rozmawiać"

23 listopada 2018

Kampania społeczna "Mam czas rozmawiać" jest oparta na idei promowania dialogu międzypokoleniowego o zdrowiu rodziny, w tym HIV/AIDS i innych chorobach przenoszonych drogą płciową. W związku z przypadającym w dniach 23-30 listopada 2018 r. Europejskim Tygodniem Testowania, kampania kładzie nacisk na dialog dotyczący konieczności testowania w kierunku HIV.

Główne cele kampanii Krajowego Centrum ds. AIDS to:

- upowszechnienie informacji o sposobach zmniejszania ryzyka zakażenia HIV wśród grupy kobiet planujących macierzyństwo oraz będących już w ciąży;

- zachęcanie do wykonania badań w kierunku HIV, a przez to zwiększenie odpowiedzialności za swoje zdrowie i zdrowie swoich bliskich,

- promowanie dialogu międzypokoleniowego o zdrowiu rodziny, w tym HIV/AIDS i chorobach przenoszonych drogą płciową.

Więcej informacji na stronie https://mamczasrozmawiac.aids.gov.pl/

Informacja prasowa

Godziny otwarcia PKD w dniach23 listopad - 1 grudzień 2018 r.

Plakat

   

 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie