Nowa odsłona Kampanii "Mam czas rozmawiać"

8 czerwca 2018

W 2018 roku model Kampanii społecznej "Mam czas rozmawiać" kładzie szczególny nacisk na promowanie dialogu międzypokoleniowego pomiędzy matkami a córkami, na temat chorób przenoszonych drogą płciową oraz konieczności testowania w kierunku HIV.

Główne cele kampanii Krajowego Centrum ds. AIDS, w jej odsłonie na 2018 rok, to:

- upowszechnienie informacji o sposobach zmniejszania ryzyka zakażenia HIV wśród grupy kobiet planujących macierzyństwo oraz będących już w ciąży;

- zachęcanie do wykonania badań w kierunku HIV, a przez to zwiększenie odpowiedzialności za swoje zdrowie i zdrowie swoich bliskich,

- promowanie dialogu międzypokoleniowego o zdrowiu rodziny, w tym HIV/AIDS i chorobach przenoszonych drogą płciową.

Więcej informacji na stronie https://mamczasrozmawiac.aids.gov.pl/

Informacja prasowa

Plakat

   

Galeria

  • Powiększ zdjęcie